از کجا کوله پشتی مدرسه بخرم؟

از کجا کوله پشتی بخرم
کم‌کم به فصل پاییز نزدیک می‌شویم و همه می‌دانند که فصل پاییز، فصل بازگشایی مدارس است. یکی از جذاب‌ترین خریدها، خرید وسایل مدرسه محسوب می‌شود. کوله پشتی مدرسه، از اصلی ترین وسایل مدرسه است و کودکان حساسیت خاصی نسبت به آن دارند. این حساسیت تنها از طرف کودکان نیست. والدین نیز بنا بر دلایلی در انتخاب این کوله پشتی حساسیت به خرج می‌دهند. در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت و اطلاعات شفاف‌تری را در اختیار شما خواهیم گذاشت. اگر مایل به خرید بهترین کوله پشتی هستید با ما همراه باشید.

انواع کوله پشتی مدرسه

کیف و کوله مدرسه از جمله چیزهایی است که تنوع فراوانی دارد. با نزدیک شدن به فصل مدرسه، این تنوع نسبت به گذشته نیز بیشتر می‌شود. بعضی از افراد یک ماه قبل از شروع مدرسه نسبت به خرید کوله پشتی اقدام می‌کنند؛ زیرا اگر دیر بجنبند اجناس خوب از دست می‌روند. بچه‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارند و انواع کوله پشتی می‌تواند به این سلیقه‌ها پاسخ دهد. از انواع کوله پشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوله پشتی عروسکی

بچه‌های کوچک‌تر معمولاً به کوله پشتی عروسکی علاقه خاصی دارند. این کوله پشتی‌ها فقط مخصوص دختربچه‌ها نیست و پسر بچه‌ها نیز می‌توانند از طرح‌های پسرانه این کوله پشتی‌ها خریداری کنند. کوله پشتی‌های عروسکی در طرح‌های دخترانه و پسرانه تولید می‌شوند. معمولاً کودکان سنین 6 الی 8 سال علاقه زیادی به این نوع کوله پشتی دارند.

 

کوله پشتی های جدید

  • کوله پشتی ساده

کوله پشتی ساده یکی از پرفروش‌ترین کوله پشتی‌ها محسوب می‌شود. رده سنی خاصی برای این نوع کوله پشتی مدرسه تعیین نشده است. این کوله پشتی‌ها در رنگ‌های مختلف و با مدل‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند. معمولاً در بغل این کوله پشتی‌ها جیب‌هایی برای قمقمه یا ظرف آب وجود دارد. علاوه بر این، گنجایش این کوله پشتی‌ها نسبت به سایر انواع کوله پشتی بیشتر است.

  • کوله پشتی چرخ‌دار

یکی از کوله پشتی‌هایی که در میان کودکان طرف‌داران بسیار زیادی دارد، کوله پشتی چرخ‌دار است. کشیدن این کوله‌ها برای کودکان لذت بخش است. معمولاً دختران بیشتر تمایل به خرید این کوله پشتی‌ها دارند. بیشتر کودکانی که سنین 8 الی 10 سال دارند به این نوع کوله پشتی علاقه‌مند هستند.

 

نکاتی برای خرید کوله پشتی

قبل از خرید کوله پشتی مدرسه باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه داشته باشید. هرچند کودکان قادر به درک این نکات نیستند؛ ولی شما باید به عنوان والدین به این نکات توجه نشان دهید. نکات مهم در خرید کوله پشتی برای فرزندانتان شامل موارد زیر است:

 

  1. نوع کوله پشتی مدرسه

کوله پشتی مدرسه، باید با توجه به سن کودک خریداری شود. بعضی از کوله پشتی‌ها برای سن کودکان مناسب نیستند. به‌عنوان‌مثال اگر فرزند شما 8 سال دارد، بهتر است به سراغ کوله پشتی‌های فانتزی بروید. اگر فرزند شما 15 سال دارد، خرید کوله پشتی عروسکی و چرخ‌دار منطقی به نظر نمی‌رسد. در نتیجه در هنگام خرید کوله پشتی به نوع آن توجه کرده و سن دانش‌آموز را نیز در نظر بگیرید.
شکل 2. انتخاب نوع کوله پشتی مدرسه مهم است.

  1. وزن کوله پشتی

در ابتدای به محتوا به حساسیت والدین در انتخاب کوله پشتی مدرسه نیز اشاره کردیم. در این قسمت دلیل حساسیت را برای شما شفاف سازی می‌کنیم. کوله پشتی بر روی شانه‌های دانش‌آموز قرار می‌گیرد و هرچه وزن آن سنگین‌تر باشد، به شانه‌ها آسیب می‌رساند. در واقع به این علت از حالت استاندارد بودن خارج می‌شود. در نتیجه وزن کوله پشتی نباید سنگین باشد.

  1. اندازه کوله پشتی

اندازه کوله پشتی مدرسه نیز دارای اهمیت است. شما باید با توجه به سن دانش‌آموز، کوله پشتی را انتخاب کنید. جثه دانش‌آموز نیز بسیار مهم است. برای کودکان کم سن و سال خود، کوله پشتی با اندازه بزرگ خریداری نکنید.

بهترین کوله پشتی

  1. جنس کوله پشتی

جنس کوله پشتی  مدرسه و به عبارتی کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. والدین از یک کوله پشتی انتظار دارند تا حدود یک سال دوام بیاورد. بعضی از کوله پشتی‌ها پس از دو ماه پاره می‌شوند. والدین علاقه‌ای به خرید مجدد کوله پشتی در طول یک سال تحصیلی را ندارند. در نتیجه یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد جنس و کیفیت کوله پشتی است.

خرید آنلاین کوله پشتی

یکی از روش‌های خرید کوله پشتی، خرید از سایت کوله پشتی است. در حال حاضر بسیاری از خریدها از طریق اینترنت انجام می‌شوند و نیازی به وقت تلف کردن در بازار و پاساژهای مختلف نیست. انواع کوله پشتی دخترانه و کوله پشتی پسرانه به صورت آنلاین قابل خریداری هستند. تمام مشخصات از جمله ابعاد و اندازه کوله پشتی در سایت درج می‌شوند و کار خرید را  برای شما آسان می‌کنند.
برای خرید آنلاین کوله پشتی، به سایت گیم افزار مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید. با خرید اینترنتی از گیم افزار، از بسیاری از هزینه‌های اضافی از جمله هزینه رفت و آمد کاسته می‌شود. علاوه بر آن شما در زمان خود نیز صرفه جویی می‌کنید. برای بسیاری از افراد شاغل زمان اهمیت بسیاری دارد و خرید اینترنتی مشکل زمان را حل کرده است. برای شما خرید خوبی آرزو می‌کنیم.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

انواع کوله پشتی و کاربردهای آن

راهنمای خرید کوله پشتی

برای رفتن به مدرسه آماده‌ای؟

ویژگی‌ های یک کوله‌ پشتی خوب چیست؟

نحوه صحیح استفاده از کوله پشتی مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته