کوله پشتی دخترانه و زنانه خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

کوله پشتی زنانه و دخترانه ویژگی های مناسب

به نظر من داشتن یک کوله پشتی دخترانه یکی از ضروری ترین چیزها برای همه دخترها است، زیرا همیشه وسایل زیادی با خود حمل می کنند، بنابراین باید یک کوله پشتی خوب و جادار داشته باشند. این نیاز زمانی که دختر عزیزتان به مدرسه می رود بیشتر دیده می شود، زیرا باید تعداد زیادی کتاب، دفتر و وسایل مدرسه مانند خودکار، مداد و … را به همراه وسایل خود حمل کند.
کوله پشتی زنانه باید با توجه به اندازه و آناتومی بدن زنان انتخاب شود. کوله پشتی های زنانه و مردانه تفاوت هایی دارند که توجه به آن ضامن سلامت بدن شما خواهد بود. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی نکات مهم برای انتخاب بهترین کوله پشتی دخترانه و زنانه بپردازیم؛ با ما همراه شوید.

مزایای به کارگیری کوله پشتی برای زنانه

اینکه می گویند خانم ها باید کوله پشتی داشته باشند و آقایان باید کیف اداری داشته باشند یا برعکس، غیر منطقی و غیرحرفه ای است. از نظر علم پزشکی کوله پشتی های استانداردی که وزن بار را روی شانه ها و کمر تقسیم می کنند و فشار زیادی به ستون فقرات وارد نمی کنند بهتر از کیف و کوله های غیر استاندارد هستند.
اما طبق یک قانون کلی در مورد حفظ سلامتی، بهتر است خانم ها در مسافرت، کوهنوردی ورزش و حتی حمل لپ تاپ و تبلت به جای کیف دستی یا چمدان از کوله پشتی های استاندارد مخصوص خانم ها استفاده کنند. انجام این کار مزایای زیادی دارد.
در نگاه اول می بینیم که کوله پشتی فشار را به طور مساوی بین شانه ها تقسیم می کند. زنان از نظر استخوانی ضعیف تر از مردان هستند، به همین دلیل کوله پشتی برای زنان بهتر از کیف است. هر کدام از مزایایی که کوله پشتی برای آقایان دارد، برای خانم ها نیز دارد. بنابراین استفاده از کوله پشتی بسیار مفیدتر از کیف برای مردان و زنان است. البته اینها از مزیت های کیف دستی و چمدان و … کم نمی کند.

کوله پشتی های مناسب دخترانه و زنانه مناسب

معرفی انواع کوله پشتی دخترانه و زنانه پر استفاده

کوله پشتی ها انواع مختلفی دارند که بسته به شرایط و نیاز خود می توانید خریداری کنید. در میان سیل عظیم انواع و طرح های مختلف، خرید کوله پشتی مناسب از جمله خریدهای پر سر و صدایی است که شما را به این مجموعه سوق داده است.

کوله پشتی سفر

یکی از انواع کوله پشتی ها کوله های سفر هستند که برای حمل وسایل لازم برای سفر استفاده می شود. در واقع این نوع کوله پشتی باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر وزن سبک و حمل آسان، بتوانید داخل آن وسایل متنوع متناسب با محل سفر را قرار دهید. قرار داده شده ناگفته نماند که اندازه و حجم کوله پشتی ها باید با توجه به مدت زمان سفر انتخاب شود.

کوله های اسپرت و ورزشی

کوله‌پشتی‌های اسپرت هنگام انجام فعالیت ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع کوله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای جیب‌های متنوع و در دسترس هستند.

کولپشتی های مدرسه

یکی دیگر از انواع کوله پشتی که بیشتر ما با آن آشنا هستیم، کوله پشتی مدرسه است. این نوع کیف و کوله در مدل های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است که انتخاب آن به موارد مختلفی بستگی دارد.

ویژگی های کوله پشتی دخترانه

ویژگی مهم کوله پشتی دخترانه مناسب

با یک مطالعه دقیق و کاربردی به خودتان این تضمین را بدهید که هوشمندانه خرید کنید. از جمله ویژگی های مهمی است که برای این خرید مورد نیاز است.

اندازه کوله پشتی

واحد اندازه در کوله پشتی ها معمولا بر اساس لیتر محاسبه می شود. مثلا وقتی می گویند Kelty Redwing 44 یعنی کوله پشتی 44 لیتر ظرفیت دارد. مهمترین چیز این است که شما باید به نوعی بین نیازهای خود و مقدار باری که می توانید برای مدت طولانی حمل کنید تعادل برقرار کنید، زیرا یک کوله پشتی با ظرفیت زیاد، اگر آن را تا حد امکان پر کنید، ممکن است نتوانید آن را حمل کنید.

آن را برای ساعت های طولانی آن را با خود حمل کنید یا در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس مشکل دارید. برای خانم ها کوله پشتی های ۴۰ تا ۵۵ لیتری احتمالا گزینه مناسبی است. با این حال، بهتر است اندازه های مختلف را یکی یکی بررسی کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با قدرت بدنی و نیاز شما باشد.

کوله پشتی های مسافرتی برای زنان

قد کوله پشتی دخترانه

ارتفاع کوله پشتی زنانه کمتر از مردان است. اگر تیپ بدنی زنی به گونه ای است که باسن پهن و اندامی باریک دارد، بهتر است در میان کوله پشتی های مردانه به دنبال کوله پشتی مناسب باشید. فیزیک زنان و مردان همیشه متفاوت نیست. گاهی زنانی با هیکل مردانه یا برعکس مردانی با هیکل ظریف هستند. البته زنان با هیکل مردانه بسیار کم هستند، اما نمی توان آنها را نادیده گرفت.

نوع زیپ های کوله:

دو نوع اصلی کوله پشتی وجود دارد: از بالا باز و جلو باز. پاپ آپ ها دقیقا همان چیزی هستند که به آنها گفته می شود. از بالا به داخل کیف دسترسی دارید. به این معنی که اگر وسیله ای در پایین کوله پشتی دارید، برای دسترسی به آن باید تمام وسایل را بردارید. کوله پشتی های جلو باز این روزها بیشتر دیده می شوند و روز به روز به مجموعه آنها اضافه می شوند. در این نوع کوله پشتی ها معمولا یک زیپ در بالا، یک زیپ در جلو و یک زیپ در پایین و گاهی در کناره ها وجود دارد تا بتوانید به راحتی به تمامی وسایل دسترسی داشته باشید.

بند کوله پشتی زنانه

کوله پشتی های زنانه دارای بندهای باریک تری هستند. این باریکی به خانم ها کمک می کند تا از افتادن کوله پشتی از روی شانه جلوگیری کنند و ثانیاً باعث می شود که وزن کوله پشتی به جای کمر و شانه روی باسن و کمر بیافتد.

کوله پشتی زنانه مناسب برای استفاده روزانه

تفاوت کوله پشتی زنانه و مردانه

تفاوت زیادی بین کوله پشتی زنانه و مردانه وجود دارد. به طور کلی در کوله پشتی های مردانه وزن بار بیشتر روی شانه ها می افتد اما در کوله پشتی های زنانه اغلب وزن بار به دور کمر می افتد (چون اغلب از کمر مردان بزرگتر است). علاوه بر این، زنان اغلب شانه های باریک تر و نیم تنه بلندتری دارند.
بنابراین کوله پشتی های زنانه و مردانه تنها در نوع رنگ آمیزی با هم تفاوت ندارند و این تفاوت از نظر فیزیولوژیکی نیز در آنها وجود دارد. البته این بدان معنا نیست که به دنبال کوله پشتی مردانه نباشید زیرا ممکن است برخی از کوله پشتی های مردانه برای شما مناسب تر باشند. در نهایت انتخاب کوله پشتی مناسب با شرایط فیزیکی به عهده شماست.

مشاوره خرید کوله پشتی دخترانه و زنانه

قبل از خرید کوله پشتی، آن را امتحان کنید. ما به شما دستور العمل های خوبی برای خرید یک کوله پشتی خوب خواهیم گفت، اما باور کنید بهترین راه این است که خودتان آنها را امتحان کنید. برخی از فروشندگان به شما این امکان را می دهند که نه تنها کوله پشتی را امتحان کنید، بلکه سطح راحتی کوله پشتی را با قرار دادن وسایل سنگین در آن اندازه گیری کنید. پس از این، با کوله پشتی در فروشگاه قدم بزنید و تمام جوانب آن را اندازه بگیرید و اگر مناسب شماست آن را بخرید.

اگرچه زنان معمولاً شانه‌های باریک‌تری نسبت به مردان دارند، اما همیشه اینطور نیست. اگر کوله پشتی را امتحان کردید و متوجه شدید که بند آن گردن شما را آزار می دهد، کوله پشتی با بند های باریک تر را امتحان کنید. قبل از هر چیز سعی کنید در بین محصولات مردانه کوله پشتی مناسب را پیدا کنید.
برخی از کوله ها را می توان در اندازه های مختلف تنظیم و تغییر داد. البته این نوع کوله پشتی ها با کمر و شانه ها سازگاری زیادی دارند. این نوع کوله پشتی ها بیشتر برای زمانی مناسب هستند که چند نفر بخواهند از کوله پشتی استفاده کنند.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

نحوه صحیح استفاده از کوله پشتی مدرسه

ویژگی‌ های یک کوله‌ پشتی خوب چیست؟

از کجا کوله پشتی مدرسه بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته