معرفی بازی فکری کارتی جذاب

معرفی بازی فکری جذاب

فرقی نمی‌کند که ورق بازی کنید و یا اینکه لغات زبان یا عربی را برای امتحان کنکور حفظ کنید، کارت المان اصلی همه این کارهاست. بازی کارتی یکی از بازی‌های جذابی است که می‌توانید در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خودتان از آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی بازی فکری کارتی جذاب می‌پردازیم.

بازی فکری کارتی مافیا


احتمالا شما هم وقتی اسم مافیا را می‌شنوید یاد کورلئونه پدر خوانده می‌افتید (با بازی ماندگار ستاره هالیوود مارلون براندو). این بازی در سال‌های اخیر حسابی در کشور ما محبوب شده‌ است و برنامه اینترنتی به همین نام هم در حال پخش است که در آن هنرمندان کشورمان حضور دارند. در این بازی فکری کارتی که دارای 20 عدد کارت است، افراد نقش‌های متفاوتی را می‌پذیرند و سپس به بازی با همان قوانین مافیا می‌پردازند. 31 عدد توکن ویروس، ساعت شنی و دفترچه راهنما محتویات این بازی فکری کارتی هستند. قیمت این بازی فکری جذاب تنها 56 هزار تومان است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین از سایت گیم افرار خریداری کنید.

بازی فکری کارتی اونو


همان طور که از اسم این بازی فکری کارتی پیداست یک بازی خارجی است که در سراسر دنیا رواج دارد. استراتژی این بازی بر مبنای جمع آوری امتیاز است. در نهایت هر کسی که دارای امتیازات بیشتری باشد برنده بازی است. در این بازی فکری کارتی 128 عدد کارت وجود دارد. تعداد افراد شرکت کننده در این بازی بین 2 الی 10 نفر است. مدت زمانی که این بازی ممکن است طول بکشد چیزی حدود نیم ساعت است.
« خرید بازی اونو خیلی انتخاب خوبی بود. دور هم بازی میکنیم و اصلا نمیفهمیم زمان چجوری میگذره. خوبیش اینه برای هر سنی مناسبه و همه میتونن بازی کنن»
« جنس کارتها محکمه و این بازی برای دورهمی عالیه»
کامنت‌های بالا نظرات مشتریانی است که این بازی را تهیه کرده‌اند.

بازی فکری کارتی جنگل مخوف 


قبل از اینکه به معرفی این بازی بپردازیم باید به شما بگوییم که این بازی با تخفیف ویژه در حال حاضر به فروش می‌رسد. این بازی همان طور که از نامش پیداست دارای سناریوی ترسناکی می‌باشد که در آن افراد نقش‌های مختلفی می‌گیرند و بر این اساس با هم بازی می‌کنند. اگر تجربه بازی در اتاق فرار را داشته باشید می‌توانید تم این بازی را درک کنید. در انتهای بازی در صورتی که امتیازات بالایی دریافت کرده باشید می‌توانید از چنگ نیروهای اهریمنی نجات پیدا کنید.
با خریدن این بازی فکری کارتی شما 84 عدد کارت بازی در دست خواهید داشت. دفترچه راهنمای بازی شما را در نحوه انجام این بازی راهنمایی خواهد کرد.

بازی فکری کارتی سیمرغ


این بازی که اسمش را از پرنده افسانه‌ای شاهنامه گرفته است، یکی از بازی‌های کاملا وطنی است. اکثر بازی‌‌های فکری کارتی برای دورهمی‌های با جمعیت بالا مناسب هستند. (برای مثال، بازی مافیا) اما نکته‌ای که درمورد این بازی وجود دارد این است که این بازی دو نفره است و نیاز به جمعیت بالایی ندارد. این بازی قدرت تصمیم‌گیری و حل مسئله را در شما تقویت می‌کند. همان طور که از اسمش پیداست متشکل از شخصیت‌های شاهنامه حماسی فردوسی است. افراد بالای 7 سال می‌توانند این بازی را انجام دهند. در این مجموعه بازی 35 کارت وجود دارد. مدت زمانی که این بازی ممکن است طول بکشد حدود 20 دقیقه است. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 60 هزار تومان از سایت گیم افزار تهیه کنید.

بازی فکری رام و دیس


این بار صحبت از رام و شام نیست، بلکه صحبت از رام و دیس است. در این بازی که مطابق استراتژی مافیا پیش می‌رود. سه شخصیت با هم بازی می‌کنند. این شخصیت‌ها شامل گرگ، نگهبان و گوسفند است. البته شما نباید در این بازی گوسفند باشید. افراد در گروه‌های دو تا شش نفر می‌توانند این بازی را انجام دهند.
با تهیه این پکیج شما 54 کارت تصویری، نشان سگ فرمانده، نشان رئیس گرگ‌ها، 68 نشان امتیاز دهی، کیسه پارچه‌ای و برگه راهنمای بازی در اختیار خواهید داشت. مدت زمانی که این بازی طول خواهد کشید 20 الی 30 دقیقه است. در این بازی به دلیل اینکه باید به طرف مقابلتان حقه بزنید و سر او را شیره بمالید، برای سنین پایین جذاب و یا شاید مفید نیست. البته مانعی برای این که کودکان این بازی را انجام دهند وجود ندارد. اما احتمالا به دلیل اینکه کودکان ساده و بی‌آلایش هستند، این بازی را می‌بازند و به راحتی لو می‌روند.

بازی فکری حقه


این بازی که با نامی متفاوت از مافیا عرضه می‌شود دارای استراتژی مشابه بازی مافیاست. در این بازی افراد نقش‌های مختلفی می‌گیرند که این نقش‌ها را دیگر بازیکنان نمی‌دانند. بازیکنان در طول بازی باید با زبان بازی خاص خود نقششان را مخفی نگه دارند و در عین حال از نقش‌های سایر بازیکنان نیز آگاه شوند. در صورتی که اهل چانه زدن هستید و به راحتی می‌توانید دیگران را متقاعد کنید، احتمالا در این بازی همیشه پیروز میدان خواهید بود.
در صورتی هم که فن بیان ضعیفی دارید و نمی‌توانید به راحتی ارتباط برقرار کنید، با این بازی می‌توانید این مهارت خودتان را تقویت کنید. قیمت این بازی با تخفیف ویژه‌ای که روی آن اعمال شده است، 61000 تومان است. مدت زمانی که این بازی در حالت عادی طول می‌کشد، نیم ساعت است.

کلام پایانی

نکته جالبی که در مورد این بازی‌ها وجود دارد این است که اکثر این بازی‌ها تحت نظارت سازمان پرورش فکر کودک و نوجوان هستند که نشان از کیفیت این بازی‌هاست. بسیار خرسند و ممنون هستیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید. در این نوشته به بررسی بازی فکری کارتی پرداختیم. در صورتی که به دنبال بازی‌های هیجانی بیشتری هستید می‌توانید به سایت گیم افزار سری بزنید و در آن جا با بازی‌های بیشتری آشنا شوید.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

۵ بازی فکری برای افزایش خلاقیت

تاثیرات بازی‌های فکری بر حافظه

بهبود روابط اجتماعی با بازی فکری ؛ یک تیر و دو نشان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته