با خودکار دست خطت رو خوب کن.

با خودکار دست خطت رو خوب کن

با خودکار دست خطت رو خوب کن. یکی از پرکاربردترین لوازم تحریرهای جهان، خودکار است. همه ما به صورت کلی با واژه خودکار آشنایی داریم و حداقل یک خودکار در جامدادی خود قرار می‌دهیم. در واقع استفاده از خودکار و خرید آن ربطی به دانش‌آموز بودن و سن و سال ندارد. روزانه بارها از خودکارها استفاده می‌کنیم و این امری کاملاً طبیعی است. در بانک‌ها و ادارات مختلف روزانه چندین خودکار استفاده می‌شود.

برای بعضی از افراد داشتن دست خط خوب بسیار مهم است. یکی از عواملی که در دست خط، تأثیر می‌گذارد، همین خودکار است. پس از کسب تجربه می‌توان گفت که کدام خودکار برای نوشتن مناسب است. ما در این مقاله به بررسی انواع خودکار و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. برای اطلاعات بیشتر و رسیدن به یک دست خط مطلوب با ما همراه شوید.

خودکار های مناسب برای خوش خط شدن

خودکارها در برندها و انواع مختلفی تولید می‌شوند. از انواع خودکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودکار فانتزی

یکی از انواع خودکار، خودکار فانتزی است. این نوع خودکار در میان دختران طرف‌داران زیادی دارد. در حال حاضر طرح‌های این نوع خودکار بسیار متنوع است. از طرح‌های این نوع خودکار می‌توان به طرح هویج، کاکتوس، اسب تک شاخ و… اشاره کرد.

  • خودکار رنگی

خودکار رنگی یکی دیگر از انواع خودکار است. از رنگ‌های پرفروش خودکار رنگی می‌توان به قرمز و سبز اشاره کرد. بعضی از افراد به این خودکارها علاقه زیادی دارند و بسته ۱۲ رنگی یا ۷ رنگی آن را تهیه می‌کنند. در این بسته‌ها رنگ‌هایی مثل مشکی، آبی، سبز، قرمز، صورتی، نارنجی، بنفش، قهوه‌ای و آبی کم رنگ وجود دارد.

  • خودکار فشاری

یکی دیگر از انواع خودکار، خودکار فشاری است. نوک این خودکار را با فشار دادن سر آن خارج می‌شود. رنگ این نوع خودکار اغلب آبی و مشکی است. همه برندها خودکار فشاری تولید نمی‌کنند.

  • روان نویس

روان نویس یکی از ارزنده‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای کسانی که دوستشان دارید تهیه کنید. این محصول دارای جعبه مخصوصی است و ظاهر شیکی دارد. سعی کنید این هدیه را برای کسانی تهیه کنید که با نوشتن سروکار دارند.

ویژگی خودکار مناسب برای زیبانویسی:

اگر خودکاری که با آن نگارش می‌کنید، مناسب باشد، دست خط شما نیز مناسب خواهد بود. در واقع تأثیر خودکار در دست خط، غیر قابل انکار است. ما به ویژگی‌هایی در خودکار اشاره می‌کنیم که در رسیدن به یک دست خط خوب به شما کمک خواهد کرد. خودکاری برای نگارش و رسیدن به یک دست خط خوب مناسب است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1. بدنه استاندارد

معمولاً خودکارهای ساده از بدنه مناسب‌تری برای نگارش برخوردار هستند. هرچند جذابیت خودکارهای فانتزی غیر قابل انکار است؛ ولی حداقل برای نگارش‌های طولانی از آن‌ها استفاده نکنید. در دست گرفتن این نوشت افزارها برای مدت طولانی توصیه نمی‌شود و ممکن است دست شما را اذیت کند.

خود کار برای خوش خطی

2. جوهر روان

بعضی از خودکارها، از جوهر مناسبی برخوردار نیستند. گاهی ممکن است خودکار جوهر پس دهد یا هنگام نوشتن جوهر آن قطع شود. این موارد به کیفیت جوهر خودکار اشار دارد. هرچه خودکار روان‌تر بنویسد، دست خط شما نیز به آن میزان بهتر خواهد بود.

3. نوك مناسب

انتخاب نوک خودکار، کاملاً سلیقه‌ای است؛ ولی معمولاً خودکارهایی با نوک پهن‌تر، دست خط شما را تقویت می‌کنند. نوک‌های نازک بیشتر مناسب کارهایی مثل طراحی هستند. انتخاب نوک خودکار به اندازه دست خط شما نیز بستگی دارد. اگر دست خط شما ریز است، خودکاری با نوک نازک می‌تواند برای شما مناسب باشد. اگر دست خط شما درشت است، یک خودکار با نوک پهن گزینه خوبی است.

نکات مهم خرید خودکار برای خوش خط شدن

با گذشت زمان همه ما شاهد پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی هستیم. امروزه زمینه برای پیشرفت فروشگاه‌هایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند فراهم شده است. عده‌ای از فروشگاه‌ها از این فرصت به خوبی استفاده کرده‌اند و به یک فروشگاه اینترنتی موفق تبدیل شده‌اند. خرید آنلاین دیگر مثل گذشته عجیب نیست و حتی خودکار را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد. گاهی پیش می‌آید که شما دنبال یک برند خاص از خودکار هستید.

ولی برای خرید آن باید چندین مغازه را بگردید. فروشگاه‌های اینترنتی شما را از دردسرهای خرید حضوری راحت کرده‌اند. دنبال هر محصول با هر برندی که باشید، قطعاً در این فروشگاه‌ها خواهید یافت. سهولت در خرید از مزایای اصلی این فروشگاه‌های آنلاین است. ما به فروشگاه‌های آنلاین اشاره کردیم و لازم است تا یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین را به شما معرفی کنیم. گیم افزار، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین لوازم تحریر است. تنوع در سایت گیم افزار بی نظیر است.

حرف آخر

به راحتی دست خطت رو با خودکار خوب کن. این محصول اصلی‌ترین بخش لوازم تحریر محسوب می‌شوند. همه ما حداقل یک خودکار داریم. این کالا انواع مختلفی دارد. بعضی از افراد بر روی دست خط خود بسیار حساس هستند. برای رسیدن به یک دست خوب، باید یک خودکار خوب تهیه کنید. ویژگی خودکار خوب شامل جوهر روان، بدنه استاندارد و نوک مناسب است. شما می توانید انواع خودکار فانتزی را به راحتی از گیم افزار تهیه کنید.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

۶ راهکار برای خوش خط شدن 

نکاتی مهم برای تهیه لوازم تحریر

لوازم تحریر کلاس هفتم تا نهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته