روش استفاده دفتر شکر گزاری، پلنر و سررسید

روش استفاده دفتر شکر گزاری پلنر و سررسید

جهت آشنایی با روش استفاده دفتر شکر گزاری، پلنر و سررسید با ما همراه شوید. شکر گزاری و برنامه ریزی همیشه فرکانس ما را بالا می برد. هنگامی که ما شکرگزاری می کنیم، ارتعاشات ما بسیار زیاد می شود و آماده دریافت برکات بیشتری به عنوان نعمت می شویم. شکرگزاری همیشه برکات بیشتری برای ما به ارمغان می آورد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در آستانه یک سال یا ماه جدید یا حتی یک هفته جدید و یکی از این شنبه ها تصمیم گرفته باشید برای روزهای خود برنامه ریزی کنید. در این صورت استفاده از پلنر برنامه ریزی یا سررسید 1403 را به شما پیشنهاد می کنیم.

نگه داشتن لیست کارهایی که باید انجام بدهید، می‌تواند به شما کمک کنه تا ایده های خود را سازماندهی کنید. استفاده از یک پلنر شخصی می‌تواند به شما کمک کند وظایفتان را اولویت‌بندی کنید، مهارت‌های مدیریت زمان رو بهبود بدهید.

در قدم اول شما به یک پلنر برنامه ریزی یا سررسید برای تمرین روزانه شکر گزاری و برنامه ریزی نیاز دارید. تنها نکته بسیار مهمی که می خواهم به شما بگویم این است که این دفتر باید همیشه همراه شما باشد. در اینجا نکاتی در مورد نحوه شروع کار با پلنر، سررسید و دفتر شکر گزاری و مواردی وجود دارد که به شما کمک می کند هنگام استفاده از آن بهره وری بیشتری داشته باشید.

زیرا با یادگیری نحوه استفاده از برنامه ریزی می توانید از مدیریت زمان لذت ببرید و از همه مهمتر استرس کمتری داشته باشید. همچنین حس خوب انجام کارهای روزانه خود را تجربه کنید و با آسودگی از گذراندن یک روز مفید برای روز بعد آماده شوید.

بهترین پلنر و سررسید و دفتر شکر گزاری

پلنر و دفتر شکر گزاری چگونه می تواند به ما کمک کند؟

همانطور که در حال خواندن این مقاله هستید؛ یعنی شما قدم اول را برداشته اید. می دانید که برنامه ریزی و شکرگزاری می تواند بخشی از زندگی شما را بهبود بخشد. اما چگونه؟ و آیا همه این ها بیش از یک افسانه است؟ آیا جادوی جهان هستی وجود دارد؟ پلنر روزانه و دفتر شکرگزاری ابزار قدرتمند برای بهبود روحیه و رفع استرس در زندگی روزمره شما است. این عمل به شما کمک می‌کند تا به لحظات مثبت و مفیدتر توجه کرده و از نکات خوب زندگی لذت ببرید.

1. بیایید از منظر ذهن به آن نگاه کنیم.

در این مقاله قصد نداریم کلمات تکراری در مورد جادوی کیهان را که می تواند درست باشد یا خیر، مرور کنیم. ما در اینجا قصد داریم در مورد ذهن صحبت کنیم. جادوی جهان ممکن است وجود داشته باشد یا نباشد. اما نکته مهم این است که تأثیر شکرگزاری فقط در کائنات نیست. بلکه بیشتر به ذهن شما مربوط می شود.

2. کارفرمای ذهن شما

این را امتحان کن. صبح را با گفتن لعنت به این زندگی و چه روز بدی شروع کنید. آقای شکست وارد کار می شود و به شما کمک می کند زشت ترین شکست های دنیا را ببینید. اما صبح را با گفتن این که چه روز زیبایی است شروع کنید و ببینید که چگونه همه چیز برای بهبود دیدگاه شما تغییر رنگ می دهد. چیزهایی که روز گذشته شما را آزار می داد، دیگر شما را آزار نمی دهد و حتی ممکن است متوجه آنها نشوید. از طرفی زندگی زیبایی خود را به شما نشان خواهد داد و با انرژی بیشتری کار خواهید کرد. در واقع دیر یا زود باید متوجه شوید که همه چیز در ذهن شما اتفاق می افتد.

پلنره های فانتزی و زیبا برای برنامه ریزی

3. ذهن آرام

وقتی شکرگزار هستید و می دانید برای چه چیزی در زندگی خود سپاس گزاری می کنید. می توانید با آرامش بیشتری با چیزهایی که ندارید کنار بیایید. اگر پول ندارید و همیشه از این موضوع ناراحت و عصبی هستید؛ فراموش می کنید که سلامتی دارید تا بیشتر تلاش کنید. فراموش می کنید که دوستان و خانواده ای دارید که به شما کمک می کنند. فراموش می کنید که مطالعه کرده اید و مهارت هایی را یاد گرفته اید.

بیایید آن را مانند یک جنگ تصور کنیم. شما پول ندارید آیا می خواهید این مشکل حل شود؟ بنابراین بی پولی دشمن شماست و باید با آن مبارزه کنید. حالا بد نیست به جای نگاه کردن به ارتش دشمن که شامل فقر، تورم، کارفرمایان بد و خسیس، بیکاری و… می شود، به ارتش خود نگاه کنید، چه سربازهایی دارید؟ بر اساس نیروهای خود استراتژی بچینید و پیشروی کنید و دشمن را شکست دهید. اگر سربازان شما به اندازه کافی خوب نیستند، می توانید با تقویت بخش هایی مانند مهارت، سربازان بهتری بدست آورید.

4. در کجای زندگی قرار دارید.

موقعیت فعلی شما آرزوی بسیاری است! از تکرار این عبارت بخصوص زمانی که آن را باور نمی کنید خودداری کنید. اما این واقعیت است. موقعیت شما آرزوی خیلی هاست و خیلی ها پشیمانند. اما چرا؟ بیایید آنچه را که دارید کشف کنیم. با تمرکز بر چیزهایی که با شکرگزاری دارید، غلبه بر آنها برایتان دشوارتر خواهد بود. بدون شکر گزاری و با فراموش کردن آنچه دارید، می توانید به سرعت به آن پشت کنید و خود را بدبخت کنید.

5. امتحان ضرری ندارد!

برنامه ریزی و شکر گزاری روزی نیم ساعت از شما وقت می گیرد. در نهایت می توانید نیم ساعتی را که اغلب به اینستاگرام می روید را تلف کنید. ما از این نیم ساعت در زندگی زیاد داریم! پس امتحانش کن اگر جواب ندهد به راه های دیگری می رسیم و زندگی را ادامه می دهیم. آیا تا به حال غیر از این عمل کرده ایم؟پلنر های عالی برای شکر گزاری

انتخاب نوع برنامه ریز مناسب

چندین فرمت مختلف از برنامه ریزی و شکر گزاری وجود دارد که برخی از آنها برای مدیریت وظایف کوتاه مدت شما و برخی دیگر برای پروژه ها و برنامه ریزی های بلند مدت بهتر هستند. سبک زندگی، برنامه و ترجیحات شخصی شما به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای خود تعیین کنید.

در اینجا سه مورد از رایج ترین سبک های برنامه ریزی آورده شده است:

هفتگی: این برنامه ریز برای پیگیری جلسات و قرارهای هفتگی مفید است. همچنین می تواند روشی موثر برای دانش آموزان برای پیگیری سررسید هفتگی و تکالیف باشد.

ماهانه: اگر دوست دارید کارهای ماهانه خود را در یک نگاه ببینید، این مدل ایده آل است.

روزانه: برنامه ریزی روزانه از نوشتن روزانه در هر صفحه استفاده می کند که به شما فضای کافی برای برنامه ریزی تمام کارهای روزانه و یادآوری هایتان را می دهد. این چیدمان برای دانش آموزان یا هرکسی که برنامه کاری شلوغ یا فهرست کارهای طولانی دارد ایده آل است.

اما چگونه می توان از برنامه ریز خود به طور موثر استفاده کرد؟

در حالی که انتخاب نوع برنامه ریز مناسب مهم است، یادگیری نحوه استفاده موثر از آن تنها راه برای تأثیر مثبت بر زندگی شما است. در اینجا پنج نکته برای استفاده حداکثری از دفتر برنامه ریزی و شکر گزاری وجود دارد:

1. ثبات رمز موفقیت است.

مطالعات نشان داده اند که تا دو ماه طول می کشد تا یک عادت جدید شکل بگیرد. استفاده از برنامه ریز نیاز به ثبات دارد و اگر هر روز از آن استفاده نکنید، ابزار موثری نیست. دفتر برنامه ریزی را دقیقاً در کنار تخت خود قرار دهید تا اولین چیزی باشد که هنگام صبح از خواب بیدار می شوید. این نه تنها به شما کمک می کند تا عادت نگاه کردن به برنامه ریزی و شکر گزاری را پیدا کنید، بلکه به شما کمک می کند تا برای روز آینده آماده شوید.

2. تاریخ ها و زمان های مهم را فوراً پر کنید.

به محض اطلاع از تاریخ ها و مهلت های مهم، حتما آنها را یادداشت کنید. این کار پیگیری تمام مسئولیت‌های خود را برای شما آسان‌تر می‌کند و تضمین می‌کند که همه یادداشت‌های شما در یک مکان هستند.

معرفی بهترین دفتر شکر گزاری و پلنر و سررسید

3. از کد رنگی برای پیگیری موارد مختلف استفاده کنید.

برخی از دانش آموزان تخصیص کدهای رنگی یا استفاده از رنگ های روشن برای کارهای مهم یا یادآوری مفید می دانند. ممکن است در یک روز پنج کلاس مختلف و همچنین کارهای دیگر داشته باشید، اگر همه این اطلاعات در یک قسمت و با یک لوازم تحریر رنگی دیده شود، قطعا کارتون را کمی سخت می کند. استفاده از یک رنگ متفاوت برای هر کلاس باعث می شود که به راحتی ببینید چه چیزی در لیست کارهای خود دارید. همچنین این روش می تواند برای یادآوری تولدها و دیگر رویدادهای خاص به صورت ماهانه مفید باشد.

4. تکنیک های انسداد زمان را اجرا کنید.

مسدود کردن زمان به معنای برنامه ریزی روز خود از قبل و اختصاص بلوک های زمانی خاص برای وظایف و مسئولیت های خاص است. این به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی کنید که هر روز چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید و به شما امکان می‌دهد از زمان آزادتان بهتر استفاده کنید. اختصاص زمان مشخص به تکالیف مدرسه یا دانشگاه و انجام کار می تواند به شما در بهبود تمرکز و بهره وری کمک کند.

دفتر های پلنر و سررسید برای شکر گزاری

سخن آخر:

دفتر شکرگزاری و برنامه ریزی شما می تواند هر شکل و جلدی داشته باشد. این قدردانی شماست که باعث می شود. ترجیحا یک دفترچه صد صفحه ای به آن اختصاص دهید تا صفحات بیشتری داشته باشد. می توانید سلیقه بیشتری به خرج دهید و یک دفترچه یادداشت خاص با جلدی امیدوارکننده برای آن انتخاب کنید.
در یک طرف این دفتر فانتزی، هر چیزی را که به خاطر آن شکرگزار هستید، یادداشت کنید. هر آنچه که در زندگی پیدا کرده اید و داشته اید. همه آنها را بنویسید. هر بار که چیز دیگری برای شکرگزاری پیدا کردید، آن را یادداشت کنید. هرگز چیزی را خط نزنید. حتی اگر آن را از دست داده باشید. هر روز این کار را تکرار کنید. اگر به دنبال دفتری خاص با طراحی خاص و انرژی مثبت هستید می توانید برای این امر از دفاتر گیم افزار کمک بگیرید.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

برنامه ریزی برای سال جدید با پلنر

مزایای استفاده از سر رسید؛ مدیریت زمان

با کاربرد انواع دفاتر آشنا شوید.

راهنمای خرید بهترین سررسید سال جدید

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته