بهترین خودکار و لوازم تحریر برای امتحانات

بهترین خودکار و لوازم تحریر برای امتحان

با ما همراه باشید تا با بهترین خودکار و لوازم تحریر امتحان آشنا شوید. فصل امتحانات نزدیک است و اکثر دانش آموزانی که امتحان حضوری دارند به دنبال بهترین خودکار برای امتحان هستند. آشنایی با یکی از مهم ترین لوازم تحریر فانتزی که حداقل روزی یک بار با آن سر و کار دارید و آشنایی با بهترین برندهای خودکار زمان زیادی نمی برد، اما قطعا تاثیر مثبتی در تجربه نویسندگی شما خواهد داشت.

از امضای یک قرارداد تجاری مهم گرفته تا نوشتن تکالیف های روزانه در دفتر مشق، یادداشت های شخصی یا حساب های روزانه، همه به یک خودکار مناسب نیاز دارند تا شما را تا آخرین قطره جوهر همراهی کند. یکی از مزایای اصلی یک خودکار خوب بهبود خط است و همین موضوع به ظاهر ساده اهمیت مطالعه در مورد قلم و آشنایی بیشتر با آن را دو چندان می کند.

خوب است بدانید که خودکارها بر اساس نوع کاربردشان می توانند متفاوت باشند و مثلاً خودکار فانتزی که برای خوشنویسی استفاده می‌شود با خودکار طراحی متفاوت است. پس برای اینکه بهترین خودکار را بشناسید و انتخاب درستی داشته باشید باید توجه داشته باشید که هدف از خرید این محصول چیست؟ در این مقاله قصد داریم ویژگی های بهترین خودکار برای جلسه امتحان را با شما در میان بگذاریم.

ویژیگی های بهترین خودکار برای امتحان

ویژگی بهترین خود کار برای امتحانات مدرسه

از آنجایی که هنگام امتحان محدودیت زمانی مشخصی داریم و حتی ممکن است محدودیتی در تامین خودکار داشته باشیم. اگر امتحان خود را خوب انجام ندهیم، تلاش یک ترم یا یک سال بیهوده خواهد بود، پس باید در این شرایط جدی به فکر انتخاب بهترین خودکار باشیم ما در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.

1. جوهر خودکار

انتخاب خودکاری که تا انتها جوهر کمی داشته باشد اصلا انتخاب خوب و عاقلانه ای برای امتحان نخواهد بود. خودکار هایی که تقلبی هستند دوام جوهرشان حتی به اندازه یک تست کوتاه نیز پاسخگو نیست.

2. رنگ خودکار؛ بهترین رنگ خودکار برای چشم

بهترین رنگ برای قلمی که با آن تست می کنید آبی تیره است. رنگ مشکی به دلیل همرنگ بودن سوالات امتحانی مناسب نیست و برای مصحح مشکل ایجاد می کند. رنگ هایی مانند سبز و قرمز نیز انتخاب های وحشتناکی هستند! به طور کلی سعی کنید برای امتحان به سراغ خودکار رنگی فانتزی نروید و به خودکار آبی ساده پایبند باشید.
دانش آموزان و دانشجویان با نزدیک شدن به ایام امتحانات، بیشتر از هر چیز به جزوه های از پیش نوشته خود مراجعه کرده و شروع به مطالعه آن می کنند. اینکه جزوه فقط و فقط با رنگ آبی و سیاه نوشته شده باشد خیلی خسته کننده شده و هر شخصی پس از مطالعه چند صفحه از آن خسته و آزرده خاطر می شود. هنگام خرید خودکار کمی وسواس به خرج دهید و چند رنگ خودکار خریداری کنید که به بهترین شکل جزوه خود را نوشته و برای امتحان مطالعه راحت تری داشته باشید.

بهترین رنگ خودکار برای مدرسه

4. خودکار با بدنه شفاف

یکی از چیزهای استرس زا قبل از جلسه امتحان این است که نمی دانید قلم شما چقدر جوهر دارد و هر لحظه نگران تمام شدن جوهر خود باشید. بهترین خودکار برای امتحان قلمی با بدنه شفاف است. به طوری که شما می توانید به وضوح وضعیت ذات آن را ببینید. در نتیجه نوعی اعتماد به نفس برای شما ایجاد می شود.
5. خودکار بدون جوهر برگشتی
یکی از بدترین اتفاقاتی که در طول امتحان می تواند بیفتد این است که تنها برگه امتحانی که دارید با لکه های جوهر آغشته شده باشد. خودکاری که سطح جوهر آن تنظیم نشده باشد همیشه در نوشتن برای شما مشکل ایجاد می کند به طوری که در برخی موارد بیش از مقدار لازم جوهر از آن خارج می شود.
یک خودکار مناسب برای آزمایش باید از همه نظر استاندارد بوده و دارای جریان جوهر تنظیم شده باشد. یکی از کاربردهای دفترچه یادداشت که باید همیشه همراه خود داشته باشید این است که هنگام خرید خودکار خود را آزمایش کنید.

6. خودکار با ابعاد استاندارد

زمان در نظر گرفته شده برای جلسات امتحان نسبتا طولانی است زیرا باید بخشی از دانشی را که در طول یک ترم یا یک سال تحصیلی آموخته اید روی کاغذ بیاورید. بهترین خودکار برای تست باید دارای شکل و بدنه استاندارد و ترجیحاً مدل های نه چندان فانتزی باشد که گاهی خارج از استانداردها ساخته می شوند. به این ترتیب می توانید به راحتی آن را در دست بگیرید و حداقل یک ساعت بنویسید.

انواع خودکار مناسب امتحان

ظاهر خودکار یکی از موارد مهم در خرید آن است که باید بسیار مراقب آن باشید. معمولا خودکارهایی با بدنه شفاف یا پلاستیکی بهترین گزینه برای خرید هستند. مهمترین ویژگی قلم ضخامت نوک آن است که تاثیر بسزایی در کیفیت نوشتار شما دارد. به طور کلی خودکارها را می توان در دو نوع نازک (سرریز) و ضخیم (سردشت) خریداری کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

انواع بهترین خودکار برای امتحان مدرسه

1. قلم نوک ضخیم (سر بزرگ)

اگر کلمات و عبارات را درشت می نویسید، به عبارتی سبک نوشتاری شما گسترده و دست خط شما بزرگ است، مناسب ترین خودکار برای شما خودکاری با نوک کلفت است تا حروفی که می نویسید درست نوشته شوند. پیشنهاد می کنیم اگر حسابدار، کارمند بانک و … هستید، از این مدل خودکار استفاده کنید، زیرا هر چه ارقام نوشته شده بزرگتر باشد، خواندن آن برای سایر افراد آسانتر خواهد بود.

2. قلم نوک نازک

اگر دست خط شما کوچک است و حروف و کلمات را نزدیک به هم و فشرده می نویسید، یک خودکار نوک باریک برای شما مناسب است. چالش همیشگی دانشجویان حجم زیاد مطالب درسی برای نوشتن جزوه و یادداشت برداری است و اگر از قلم بزرگ استفاده کنید از نوشتن مطالب فشرده محروم می شوید.

وزن خودکار

وزن عامل اصلی خرید خودکار برای لوازم مدرسه است که کاملا سلیقه ای است اما نکات مهم را باید در نظر داشته باشید. برخی از خودکارهای امروزی ظاهری زیبا و مجلل دارند اما با توجه به بدنه فلزی که دارند، اکثر آنها وزن فوق العاده بالایی دارند. ممکن است در نگاه اول این خودکارها جذاب و زیبا به نظر برسند.
اما زمانی که جزوه یا اطلاعات مهمی را می نویسید، پس از نوشتن چند جمله، دست شما خسته می شود و به دلیل خستگی و سنگینی مچ دست، دست خط شما نمی شود. خوب پس در هنگام خرید دقت کنید که هر چه قلم سبکتر باشد، هنگام نوشتن احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

معرفی بهترین خودکار ایرانی

سخن آخر:

ما در مورد ویژگی های بهترین خودکار برای امتحان صحبت کردیم. اگر این مقاله را با دقت بخوانید، یکی از مواردی که باعث ایجاد اضطراب و افسردگی در جلسه امتحان می شود، برای شما کمتر می شود. اگر دانش آموزی کوشا هستید، خودکار مناسب برای امتحان بهترین دوست و همراه شما خواهد بود. فراموش نکنید که با بهترین برندهای لوازم التحریر در کشور، نیازی به محصولات خارجی نداریم.

مطالب مشابه برای مطالعه بیشتر:

بهترین لوازم تحریر برای چپ دست ها

ارتباط بین دست خط و شخصیت؛ دلیل بد خطی افراد باهوش

بهترین لوازم تحریر برای هدیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بسته